חדר השינה המושלם: כך תעשו את זה בעצמכן!

חדר השינה המושלם

כל אחת רוצה להרגיש כי חדר השינה שלה הוא הממלכה שלה. מאחר וזמן השהייה בחדר השינה הוא השני באורכו לאחר הסלון, ישנה חשיבות עצומה לעיצוב של חדר שגם יהיה פרקטי אבל גם מעוצב כהלכה, כחלק מטרנד שהולך וצובר תאוצה ובמסגרתו חדרי השינה הופכים לחדרי בוטיק – ממש כמו בבתי המלון המובילים בארץ ובעולם. כיצד גם אתן תוכלו לעצב את חדר השינה ולגמרי בעצמכן? להלן מספר טיפים בהם תוכלו להיעזר, כל זאת מתוך מטרה ליצור את הממלכה הפרטית שלכן. מוכנות? בואו נתחיל!

הלבשת הקירות באמצעות טפט ואקססוריז

תחילה, אחד הטיפים לעיצוב חדר השינה הוא הלבשת קירות. לקירות של החדר יש משמעות אדירה מבחינת עיצובית. במקום להשאיר את הקירות חשופים, אפשר ואף רצוי להלביש אותם באמצעות תמונות משפחתית או תמונות דקורטיביות שמשלימות את העיצוב הכללי של החדר. שימי לב כי תהליך של הלבשת קירות אינו כולל רק אקססוריז כמו תמונות אלא גם מדפים וכן הדבקה של טפט שיכולה להקפיץ את המראה של החדר כמה שלבים קדימה – ובמינימום מאמץ. על מנת לבצע בחירה מדויקת של טפט אותו אפשר בהחלט להדביק על קיר מרכזי שמלפניו ממוקמת המיטה רצוי לשוטט ברשתות החברתיות לטובת קבלת השראה, כל זאת מתוך מטרה ליצור נקודת מבט דרמטית אבל גם הרמונית שמשתלבת באופן מושלם על העיצוב הכללי של החדר.

בחירה בפריטי טקסטיל איכותיים

כריות, שטיחים ומצעים מהווים את הבסיס ליצריה של חדר שינה מעוצב ומושלם. למעשה, אם עד לפני מספר שנים היכולת לבצע רכישה של פריטי טקסטיל איכותיים הייתה שמורה בעיקר למלונות, כיום כל אחת יכולה לבצע רכישה של טקסטיל משובח כמו למשל מצעים עשויים כותנה מצרית במחיר נגיש לכל כיס. מעבר לנוחות מצעים כמו גם כריות ושטיחים מקפיצים את המראה של החדר והופכים אותו  למקום אינטימי שממנו לא רוצים לצאת. שימו לב כי כאשר אתן בוחרת את הפריטים,  חשוב להיצמד לסקאלת הצבעים של החדר מתוך מטרה ליצור מראה הרמוני ואחיד. כמו כן, תוכלי לתפור לבדך ציפות יפות ומקוריות לכריות בסלון או בחדר, כל שתצטרכי הוא לקנות בדים טובים לתפירה וכן לבחור את הדגם שאותו את רוצה לתפור.

שילוב של צמחייה

דרך נהדרת להכניס רעננות אבל גם רוך לחדר יכולה להתבצע באמצעות רכישה של צמחייה. אם את לא רוצה להתעסק בתחזוקה, אפשר בהחלט לבצע רכישה של עציצים מלאכותיים שיכניסו המון אור וירוק לחדר. בשביל לשדרג את המראה של העציצים בחדר באמצעות מעמד כמו סלסלות שיעניקו לצמחייה אותה בחרתן מראה אלגנטי ומעוצב, ממש כמו בחדרי מלון בוטיק שבהם נעשה שימוש תכוף בצמחייה לטובת יצירת עיצוב מזמין ומרגיע.

גב מיטה

אלמנט עיצובי יפהפייה בעבור חדר השינה שלכן יכול להיות גב מיטה אותו אפשר להכין לגמרי בעצמכן. במקום לרכוש גב מיטה בעלות של מאות או אלפי שקלים, ניתן לקבל השראה ליצירה של גב מיטה בהתאמה אישית דרך מדריכים מצולמים שעולים לרשתות החברתיות כמו אינסטגרם ויוטיוב. עקבו אחר ההוראות ורכשו מראש את המוצרים, כל זאת מתוך מטרה ליצור גב מיטה מעוצב שמכניס לחדר השינה אופי ואלגנטיות.

פתרונות אחסון מעוצבים

חדר השינה משמש לא פעם גם לטובת חדר עבודה וכן חדר ארונות. על כן, הקפדה על בחירה בפתרונות אחסון מעוצבים כמו למשל ארון נעליים מסתובב או מגירות המשתלבות עם המראה הכללי של החדר יכולות לשמש גם לטובת אחסון אבל גם לטובת יצירת עיצוב מנצח שמשתלב עם הסגנון הכללי. כך לדוגמה, שידה בצבע לבן יכולה להשתלב בצורה מושלמת עם עיצוב כפרי כאשר מעבר להיותה אלמנט של אחסון בגדים היא יכולה לשמש גם לטובת הצבה של גוף תאורה מעוצב, תמונות ואפילו הטלוויזיה.

לסיכום, כל אחת יכולה לעצב חדר שינה מהחלומות ולגמרי בעצמה. כל מה שצריך הוא לקבל השראה, להיצמד לקו עיצוב ברור – מודרני, כפרי, בוהו או ים תיכוני ולאחר מכן להתחיל במלכת העיצוב באמצעות שילוב של אלמנטים  כמו פריטי טקסטיל, צמחייה, פתרונות אחסון וכן סטיילינג מדויק שיקבע את הטון לטובת תהליך עיצוב מוצלח של חדר שינה מושלם.

נגישות
Scroll to Top